Monday, December 14, 2009

who are u to judge me!

who are you to judge me??
and who am i to judge you right??sabar aje la..
caci maki aku selagi kau boleh maki..
kutuk la aku selagi mana kau boleh kutuk..
who are you to judge me and who am i to judge you right??
manusia tak ada hak nak hukum manusia lain..
dan aku pon tak ada hak nak hukum kau..

ko pikir ko perfect sngat nk kutuk org?
jangan jadi macam lalang..
depan aku cakap lain..belakang aku cakap lain..
engkau kah lalang itu?? FAKERS and BACKSTABBERS??
aku dah selalu jumpa dan hadap dah..
tu sometimes aku lagi suka buat hal aku sndiri..
manusia ada macam macam jenis..

mcm ko yang suka jaga tepi kain orang..
jaga tepi kain jenis tak hengat punya..
habis semua dalam dalam kain nak selak dan nak selongkar terburai habes..
tapi malangnya dia tak sedar kain dia sebenarnya yang TERLONDEH..

ko ingat aku xtau ape ko buat sume..
aku tau la..
aku juast mls nk amik tau..
tu life ko..tp ko sedar la sikit..
aku kesian kat ko even ko da buat aku terasa or what ever!
u are still my friends..ok?
tp jgn aku buat aku xbole terima ko!
sekali aku bnci jgn harap..aku ase ko tau!

jage la diri tu sikit!
ko ingat aku xtau ko buat ape ngan laki tu..
aku tau la..npe ko senang je bagi laki tu ctu?
laki tu spe? bf ko? eh kalo bf ko aku xkesah la.
at least parents ko tau even jdi pape pon..
tu pon kalo ko bitau parents ko yg ko ade bf..
mane la tau ko hipokrit gak ngan family ko kan..

xmalu ke pompuan siap mntak nk buat ag kat laki tu ctu..
ko pompuan jenis ape weyh? lain la kalo laki yg mntak..
aku bole accept lagi la..ni ko yg mntak..
mne nk letak muka weyh kalo laki tu tnggalkan ko?
ko bukan ade ikatan pon ngan die pon..
so suka ati die la nk buat ape pon kan..

sekarang mmg la die carik ko ag..
ko support die sume kan..
ape die mntak ko bagi kan..
sampai duit pon ko bagi kan..wake up la!
xkn xsedar sedar lgi..
bkn pompuan bagi duet kat laki tau!
laki yg kna bg pompuan duit..
ko xde duit die ade heran?
aku mmg kesian kat ko..tp nk wat cane ko yg xsedar sedar ag..

kalo die betul betul nk ko..
da lame la die mntak couple kat ko..
kalo die suka ko..die xkn ubah ko..
die akan terima ko seadanye..
lain la kalo pngai ko mcm hantu kan..mmg die kna la ubah ko..
ni suh pkai ni pkai tu..nk tiru cara org plak..
org nk bli ni ko pon nak bli..
xbole tgk org lebih.asl?

tu la dlu ko suka ckp org kan.
jge tepi kain org..
skrg tgk dri ko..
ape da jd ngan ko..
hmm..kalo ade pape ko nk share ko bitau jela..
aku terima ko..ko kwn aku kot..
tapi ubah la pngai ko tu..
aku xckp aku baik or perfect..
tapi aku ase aku da bnyak berubah..
sbb manusia blaja dr ksilapan yg lepas.

*sape mkn cili die terasa pedas!

1 comment: