Wednesday, December 16, 2009

tag tag tag


1. Bekas kekasih saya adalah :
dia.


2. Saya sedang mendengar :
suara akon.di laptop!


3. Mungkin saya patut :
tido.hobby :)


4. Saya suka :
shopping.


5. Sahabat-sahabat baik saya :
awesome!


6. Saya tak faham :
kenape ade yang kna hipokrit.wtf!

7. Saya kehilangan :
faradyana yusof


8. Ramai yang berkata :
gila la ko ni na..hahaha!


9. Makna nama saya :
xtau.xsempat tnye arwah nana.nana atok sye!


10. Cinta itu adalah :
gila


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
korek idung


12. Saya akan cuba :
menggembirakan hati semua orang


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
u lain.


14. Telefon bimbit saya :
dah lame xtuka.:(


15. Bila saya terjaga dari tidur :
ambek hp,tengok jam n tido balik.


16. Saya paling meluat apabila :
melihat gamba-gamba musuh saya


17. Pesta/Parti adalah :
syok!


18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah :
xde!


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
sekarang. hehe


20. Hari ini :
bosan dan letih!


21. Malam ini saya akan :
jumpa soulmate.maybe!

22. Esok pula saya akan :
balik rumah.yeah!


23. Saya betul-betul inginkan :
kereta. haha


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
comel jugak aku.hahaha!


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping complex la!


26. Makanan Barat atau Jepun :
both!

27. Bilik yang terang atau gelap :
depends


28. Makanan segera adalah :
sedapppp


29. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :
iloveyousomuch and u make me laugh!


30. Siapa yang anda nak tag :
sume follower!

2 comments: