Wednesday, December 16, 2009

luahan hati!

bulan ini. banyak kenangan juga perkara yang terjadi. tahun ini apatah lagi.
pantas masa berlalu. dengan apa yang ada masih belum puas aku kecapi dan hayati. ada masa keseronokan itu datang. ada masa ketakutan menyelubungi diri. perasaan manusia. atau aku suka berangan. tapi yang pasti tahun nih memang sungguh bermakna. tahun ini juga aku berjaya mendapatkan apa yang aku hajati. segala yang aku mahu dapat dalam masa yang begitu singkat. tak perlu tunggu dan menanti. harus rasa bahagia.tapi ade gak menda yang aku nk still xdapat lagi..tapi nk buat mcm mne kan kna la tnggu..
insyaallah dapat jugak nanti!

tapi dalam rasa manis bahagia aku tak lepas dari merasakan keperitan yang meninggalkan kesan dalam dalam diri. memang rasa itu sakit. hanya tuhan saja yang tahu. tapi kubur dan lalu. biarkan begitu sahaja. apa perlu. tanggung rasa sakit sendiri. terima kasih perasaan yang begitu mendalam. engkau ajar aku erti disakiti dan disayangi. pengalaman.tapi sekarang aku dah kembali seperti dulu.bahagia disamping SI DIA yang memberi kasih sayang yang tak terhingga kat aku.tak seperti ko!

terlalu sayang untuk tinggalkan tahun ini. juga terlalu gembira dan tak sabar untuk tempuhi tahun yang baru. berharap. semua akan sentiasa seperti sediakala. tiada yang berubah. tiada siapa tinggalkan siapa. tiada siapa pergi tanpa ucap selamat tinggal.
dan ape yanh dihajati tercapai..ape yang di plan bersama SI DIA juga tercapai.hee:)

1 comment:

  1. na!interesting..
    huhuh!ade word yg sala eja tuh..huhuh!betolkn2!huuu~~

    ReplyDelete